Inscripcions

S’estableixen quotes diferenciades segons el moment de la inscripció i la procedència:

Procedència Primer període d’inscripció (de l’1 de març al 15 de juny) Segon període d’inscripció (del 15 de juny al 15 de setembre)
Ajuntaments i organitzacions de ciutats adherides a la RECE 70€ 90€
Ajuntaments i organitzacions de ciutats no adherides a la RECE 90€ 110€
Comunitat educativa de Viladecans 70€ 90€
Estudiants Gratuït Gratuït

Es sol·licitarà acreditació de la condició d’estudiant. Aquesta modalitat d’inscripció dona accés a totes les activitats que es celebraran en el plenari, excepte als dinars i sopars dels dies 1, 2 i 3 d’octubre.

Per a la participació en els espais d’intercanvi d’experiències i/o rutes inspiradores per Viladecans, l’organització es reserva el dret d’assignar la participació d’aquest col·lectiu a aquestes activitats. Aquesta participació estarà supeditada a qüestions d’aforament i organització dels diversos grups. En la inscripció, aquestes quedaran en reserva i, una vegada tancada la inscripció, es comunicarà a les persones inscrites si han estat acceptades per a aquestes activitats.

Inscripció per assistir de manera virtual

En la modalitat virtual es podran seguir, de manera gratuïta, via streaming, totes les activitats del plenari (inauguració, conferència inaugural, taules de diàleg, presentació de xarxes temàtiques i acte de clausura de la 17a Trobada de la RECE).

Les ciutats associades a la RECE que s’hagin inscrit per participar en l’Assemblea de la RECE també podran seguir-la a través de streaming.

La inscripció en modalitat virtual també està disponible per a ajuntaments i organitzacions no adherides a la RECE i estudiants.

Condicions per a la inscripció en format presencial

Nombre màxim d’inscripcions per ciutat

Per garantir un repartiment adequat de les places, assegurant una distribució territorial equitativa, s’estableix un màxim de 2 persones assistents per ciutat. Aquest nombre podrà augmentar fins a 4 persones per a aquelles ciutats que coordinin una Xarxa Temàtica, que presentin una experiència en la 17a Trobada o que presentin candidatura per a la pròxima coordinació de la RECE.

Si algun Ajuntament o Organització vol preinscriure més persones, podrà fer-ho tenint en compte que les que sobrepassin el màxim establert quedaran en una llista d’espera. Si quedessin places lliures, es comunicarà individualment per procedir a la inscripció definitiva.

La preinscripció es realitzarà a través del formulari habilitat per l’Ajuntament de Viladecans i, en pocs dies, s’enviarà un correu electrònic des de l’Organització comunicant l’acceptació o no d’aquesta preinscripció (si ja s’hagués completat el màxim d’inscrits d’aquell Ajuntament o organització, es quedarà en llista d’espera).

Les sol·licituds acceptades rebran en aquest correu electrònic informació sobre el número de compte on s’haurà de fer el pagament de la quota d’inscripció.

Nombre màxim d’inscripcions per centre educatiu o entitat de Viladecans

Per garantir un repartiment adequat de les places, s’estableix un màxim de 2 persones assistents per centre educatiu o entitat de la ciutat de Viladecans.

Si algun centre educatiu o entitat vol preinscriure més persones, podrà fer-ho, però les que sobrepassin el màxim establert quedaran en una llista d’espera. Si quedessin places lliures, es comunicarà individualment per procedir a la inscripció definitiva.

La preinscripció es farà a través del formulari habilitat per l’Ajuntament de Viladecans i, en pocs dies, s’enviarà un correu electrònic des de l’Organització comunicant l’acceptació o no d’aquesta preinscripció (si ja s’hagués completat el màxim d’inscrits per part d’aquell centre educatiu o entitat, es quedarà en llista d’espera).

Les sol·licituds acceptades rebran en aquest correu electrònic informació sobre el número de compte on s’haurà de fer el pagament de la quota d’inscripció.

Substitució de persones inscrites

Tenint en compte les possibles dificultats de les ciutats o entitats per definir quines persones podran participar en la 17a Trobada de la RECE, es permet la possibilitat de substituir les persones inscrites per altres si fos necessari.

En qualsevol cas, la data límit per realitzar substitucions serà el 15 de setembre.

La sol·licitud de substitució s’haurà d’enviar a la Secretaria Tècnica de la Trobada (receviladecans@viladecans.cat), indicant qui és la persona que no assistirà i les dades de la persona que la substituirà.

Cancel·lació d’inscripcions

Un cop formalitzat el pagament, en cas de no poder assistir a la 17a Trobada, es permet la possibilitat de cancel·lar la inscripció enviant una sol·licitud a la Secretaria Tècnica de la Trobada (receviladecans@viladecans.cat), indicant les dades de la persona inscrita, la quota abonada i el codi d’identificació de l’ingrés.

La quota es retornarà segons els criteris següents:

  • Sol·licitud de cancel·lació fins al 30 de juny (inclòs): es retornarà un 85% de la quota.
  • Sol·licitud de cancel·lació fins a l’1 de setembre (inclòs): es retornarà un 50% de la quota.
  • A partir del 15 de setembre no es realitzarà cap devolució de la quota abonada.

Formulari d'inscripció